Postęp w ostatnich latach, wzrost znaczenia obecności firmy w cyberprzestrzeni i wykorzystywanie możliwości, jakie dają nowe technologie, sprawiły, że realnym zagrożeniem stało się rozpowszechnianie dezinformacji. Proceder ten często może przekreślić wysiłek włożony w budowanie pozycji na rynku.

O tym, czym dokładnie jest dezinformacja i jak może zagrozić Twojej firmie, przeczytasz w artykule przygotowanym przez Bartosza Grube i Mateusza Buczkowskiego dla Rzeczpospolitej.

Problemem w zwalczaniu zjawiska jest tempo rozwoju technologicznego, które z jednej strony pozwala na szybki przepływ informacji, z drugiej zaś nie znajduje odpowiednich instrumentów ochrony w regulacjach prawnych. Nie oznacza to jednak, że skutków takich ataków nie można ograniczyć. Kluczową rolę odgrywać będzie przygotowanie odpowiednich strategii działania, które powstawać powinny na pograniczu zagadnień prawnych i sfery public relations.

Jak jeszcze można walczyć z dezinformacją? Zachęcamy do lektury całego artykułu na stronie Rzeczpospolitej:

https://www.rp.pl/biznes/art38205281-dezinformacja-grozniejsza-dla-firmy-niz-bomba