Małe i średnie firmy to coraz częstszy cel ataków cyberprzestępców. Przedsiębiorcy, którzy chcą działać świadomie i bezpiecznie, powinni wiedzieć, jak się bronić.
Właśnie o tej kwestii adw. Bartosz Grube napisał dla portalu Payload.
Ochrona danych osobowych lub innych danych istotnych dla funkcjonowania biznesu (np. informacji objętych tajemnicą przedsiębiorstwa, zawierających strategie marketingowe bądź plany rozwojowe) często w praktyce ogranicza się do oceny czynności, jakie przedsiębiorca powinien podjąć, aby stworzyć wewnętrzne procedury postępowania w razie zagrożenia. Ostatnie miesiące pokazały, iż celem cyberataków są nie tylko wielkie korporacje, ale też firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
W artykule znalazł się opis kluczowych kroków, jakie powinien podjąć przedsiębiorca. To prawdziwa kopalnia konkretnej wiedzy w zwięzłej i praktycznej formie.